Anneler Bu Oyuncağa Dikkat!!!

Kağan nedense (?) arabalara ve direksiyona çok meraklı bir çocuk. Ben de özellikle araba yolculuklarında oyalansın diye ona bir direksiyon almaya karar verdim ve geçen hafta da bir oyuncakçıda dolaşırken bulduğum direksiyonu çok incelemeden eve getirdim, verdim eline oynasın diye.
Meğersem aldığım oyuncak yüksek dozda
İsmail YK içeriyormuş!!! Direksiyonun müzik düğmesine basında bir anda "Sıradaki parçayı Türkiye radyolarında ilk kez Kral FM (!!!) de dinliyorsunuz" gibi bir anons çıkıyor "İlaç gibi radyo" da cabası. Ve hemen arkasından güzide sanatçımız İsmail YKnın "Vay anam tekerim fır dönüyor vay anam kızlar bana bakıyor" dizeleri eşliğinde şarkımız çalmaya başlıyor. Yani zevkler tartışılmaz tabiki de onun da seveni vardır ama ben çocuğumu anne karnından beri Mozartlarla ve Beethoven larla büyüttüm, İsmail YK da nereden çıktı şimdi... En azından üzerinde yazsa, bir uyarıda bulunsa ona göre alırız ya da almayız di mi?
Hayır bir de müziği dinlediğimiz yetmiyormuş gibi her akşam bu şarkı eşliğinde dans etmeye de başladık:) Her akşam o caanım çocuk şarkılarını bir kenara bırakıp içimizdeki Alamancı ruhu ortaya çıkartıp rahatlıyoruz...

Yakın zamanlarda Ankarada İsmail YK konseri olursa haber verin mutlaka... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder