Ha bugün ha yarın derken...

Eee boşuna dememişler "çocuklar büyüdükçe dertleri de büyür" diye.
Biz de kaka yapamama sorunuyla başladık bakalım. Herşey güneşli bir Ankara sabahında başladı. Bundan 3 hafta önce Kağanın 2 gündür kaka yapamadığını farkettim. Eh bekledim 1 gün daha. Ertesi gün doktora gittik, 3 günü geçerse gliserin fitil kullanmamızı söyledi. Ben pek müdahale etmek istemesem de 4. gün zeytinyağını poposuna sürdük bana mısın demedi. Ertesi gün yine sürdük ve sonuç felaket. Çocuk ağladıkça kucağımda zıplattım, o ağladı ben zıplattım derken burnuma keskin bir koku gelince hatırladım "Bebekler kaka yapar!" O kadar zıplatınca tabi ensesine kadar çıkmıştı içindeki 3 günlük "konfetiler". Banyoya zor yetiştirdim tabi. Ama herkesi arayıp, "yaptı yaptı sonunda!" diye haber verdik tabi. Ailedeki herkes minik baykuşun poposundan gelecek iyi haberleri bekliyordu tabi.
Sonra ben "hah tamam bunu atlattık" diye sevinirken aradan 5 gün geçti yine tık yok. Önceden "uff yine mi konfeti temizlicez" diye üzülen ben konfeti görmeye hasret kalmıştım.
6. gün Antalyaya gitmiştim annemlerin yanına, zeytinyağı da fayda etmeyince eh gliserin fitili kullanalım dedik. İstemeye istemeye kullandık ve o gecenin sabahına yakın (saat 06.30 idi) çıktı konfetiler. Tabi bizim evde bayram havası.

"Kağandan konfetiler gelmiş,
Evde bir bayram havası
Annem babam beni çookkk severmişşşşş"

Sonra yine 5 gün bekledik ama bu sefer hiçbirşey yapmamaya kararlıydım. Bu arada doktorumuz 3 günden sonra fitil kullanın demişti, bi tanıdığımın doktoru 4-5 gün zararlı değil demiş, başka bir arkadaşımın doktoru süreyi 6-7 güne çıkarttı. İnternetten yaptığım araştırmalarda da 10 günün normal olduğunu görüp sevinirken, komşum demez mi 15 gün yapamayan varmış diye... Her konuştuğumda artıyor sayı. Eh bu da beni rahatlatıyor tabi.

Dün 7. gündü ve "artık fitil kullanalım" dedik ama bugün hala tık yok.
Velhasılı kelam efenim, konfetilerin geleceği varsa kendiliğinden geliyor, gelmek istemiyorsa da çocuğu hırpalamamak gerekiyor bence. Tabi bebekten bebeğe değişiyor durum, her bebek ayrı bir dünya. Ama her duyduğunuzu uygulayıp da bebeğinizi yormaya da gerek yok yani :)

Bol konfetili günler dilerim...

derkennnn bizim minik baykuşun konfetileri geldi sonunda:) oh be!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder