Acaba şimdi mi gelecek?

2 gün önce 38. haftamı tamamladım ve 39. haftaya merhaba der demez hormonlarım hemen abuk subuk sinyal vermeye başladı. Olur olmadık şeylere alınıyorum, önceden aklıma takılmayan kelimelere kafayı takıp "neden böyle dedi?" diye düşünüyorum ve itiraf ediyorum evet, daha fazla ilgi bekliyorhh ve herkesin bana göre program yapmasını bekliyorum... Uff ben gerçekten böyle birisi değildim. Gerçekten yaa... Aslında herşey geçen hafta doktor kontrolüne gittiğimde başladı. Kontrolüm bitip tam odadan çıkarken doktorumun bana "haftaya bugün görüşelim yine, tabi sen doğurmazsan!" demesiyle başladı. O an kafamda şimşekler çaktı ve "eyvah, acaba ne zaman" sorusunu sormaya başladım. En ufak bir ağrıda da "acaba şimdi mi geliyor???" diye düşünmeye başladım. Tabi üzerinden 1 hafta geçti, hala gelmedi bizim minik baykuş. Yarın gidicez yine, bakalım tahmini bir tarih verebilecek mi doktorum? Ahhh ahhh... Acaba ne zaman??? Normal doğum istemenin cilveleri işte. Ama güzel bir duygu tabi. Ki ben her şeyimin planlı programlı olmasını seven birisiyim ama bu duygu süpermiş yahu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder